انجام ۱۰ هزار بازدید و یکهزارو ۲۶۶ پلمب طی ۲ ماه گذشته در یزد

فرماندار یزد گفت: از نیمه مهرماه تا دهم آذرماه امسال در مجموع ۱۰ هزاربازدید از واحدهای صنفی و خدماتی این شهرستان انجام و یکهزارو ۲۶۶ واحد هم پلمب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، "سید محمد رستگاری" عصر پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: طی این مدت ۳۱۴ تیم بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی، ادارات، بانکها، داروخانه‌ها، نانوایی‌ها و دیگر اماکن بازدید کردند.

به گفته وی واحدهای پلمب شده شامل مراکز خدمات اداری، پیشخوان‌ها، دفاتر اسناد رسمی، مراکز آموزشی، فروشگاهها و دیگر اماکن است.

وی با قدردانی از همکاری اصناف و شهروندان در رعایت محدودیت ها در یک ماه گذشته و بخصوص ۲ هفته اخیر، یادآور شد: شاهد رعایت حداکثری محدودیت‌ها بودیم که جای تشکر دارد.
فرماندار یزد به نارضایتی برخی اصناف از انجام گروه‌بندی در محدودیت های کرونایی خبر داد و اظهار داشت: نام برخی از اصناف در این گروه بندی ها پیش بینی نشده بود که موجب ناخرسندی صنوف یزد شده بود.

وی به ادامه برخی از محدودیتها در هفته آینده اشاره کرد و افزود: ممنوعیت تردد شبانه و ورود و خروج خودروها همچنان در دستور کار خواهد بود؛ نباید ذره ای غفلت کنیم تا کرونا دوباره اوج نگیرد.

فرماندار یزد، محدودیت های اصناف در هفته آینده را به صورت "ساعتی" اعلام کرد و اضافه نمود: تردد شبانه و خانوادگی و همچنین دورهمی‌ها همچنان ممنوع خواهد بود.

بیش از ۵۰۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان یزد بستری هستند؛ محدودیت های یک ماه گذشته در ا
ستان یزد منجر به کاهش آمار مبتلایان و ورودی مراکز درمانی در این استان شد.