فرماندار يزد:

انتخابات در يزد قانونمند، رقابتي و با حضور گسترده مردم برگزار شد

فرماندار يزد گفت: انتخابات هفتم اسفندماه در شهرستان يزد كاملاً قانونمند، رقابتي و با حضور گسترده مردم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، جلسه بررسي نقاط قوت و ضعف انتخابات هفتم اسفندماه با حضور فرماندار، اعضاي ستاد انتخابات شهرستان و رابطين نمايندگان فرماندار تشكيل شد.

" محمود شاكري شمسي " در اين جلسه با اشاره به حضور 65 درصدي مردم شهرستان يزد در انتخابات هفتم اسفندماه اظهار داشت: برنده اصلی انتخابات مردم هستند و نتیجه تلاش همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، ثبت حماسه‌ای دیگر در تاریخ افتخارات مردم يزد بوده است.

فرماندار يزد با بيان اينكه از ابتداي تشكيل ستاد انتخابات در شهرستان يزد به دنبال برگزاري انتخابات سالم، قانونمند و رقابتي بوده ايم افزود: انتخابات به عنوان يكي از عرصه هاي رسمي و قانوني است كه نشان دهنده حضور و مشاركت مردم در تصميم گيري هاست.

وي خاطرنشان كرد: اين حضور گسترده  مردم در انتخابات ناشي از آگاهي، شناخت و احساس مسئوليتي بود كه ملت ايران و مردم استان از خود نشان دادند و در پايان سال 94 كه به فرموده مقام معظم رهبري به نام سال « دولت و ملت،‌ همدلي و همزباني » نامگذاري شده بود، اتحاد، همدلي ، همبستگي و اقتدار ملي را به نمايش گذاشتند.

" شاكري شمسي " در بخشي ديگر از مطالب خود با اعلام اينكه شهرستان يزد در پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري به عنوان فرمانداري مركز حوزه انتخابيه و در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي به عنوان فرمانداري مركز حوزه انتخابيه يزد، اشكذر، بخش ندوشن و دهستان سورك بود تصريح كرد: با توجه به گستردگي فعاليت هاي انتخابات در مركز استان نيازمند همراهي دستگاه هاي اجرايي در امر برگزاري همزمان اين دو انتخابات بوديم كه خوشبختانه اين مهم به خوبي محقق شد.

فرماندار يزد با تقدير از كليه دست اندركاران امر برگزاري انتخابات اعم از هيأت هاي اجرايي، نظارت و بازرسي، نمايندگان فرماندار، اعضاي شعب و ... گفت: قطعاً حجم فعاليت در اين سطح كاستي هايي را نيز در بر خواهد داشت كه بايد با بررسي آن در صدد تقويت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف باشيم.

در اين جلسه هر يك از اعضاي ستاد انتخابات و رابطين نمايندگان فرماندار به ارائه نظرات خود در رابطه با مسائل اجرايي انتخابات هفتم اسفندماه مطالبي را بيان نمودند.