فرماندار يزد :

عزيزا...سيفي در اين پيام با بيان اينكه امام خميني (ره) داراي ابعاد شخصيتي مختلفي بوده است خاطر نشان كرده است امام خميني (ره) به عنوان شخصيتي برجسته در دنياي اسلام و جهان شناخته مي شود كه توانسته با نظرات و ديدگاههاي خود بار ديگر بعد از 1400 سال برپا كننده يك حكومت الهي و اسلام ناب محمدي (ص) باشد.

فرماندار با اشاره به اينكه امروز كشورهاي آزاده با استفاده از نظرات و ديدگاههاي خميني كبير توانسته راه سعادت خود را پيدا كند تصريح كرده است امروز در مناطقي از جهان شاهد اين هستيم كه مردم با تأسي از آرمانهاي بلند بنيانگذار جمهوري اسلامي توانسته اند بر حاكمان و مستكبران عالم پيروز شده و اسلام و عدالت را در سراسر جهان بگسترانند.

سيفي در ادامه پيام آورده است امام خميني (ره)شخصيتى دست‏نيافتنى و دور از تصور است و امروز یاد و خاطره امام راحل در حقیقت پاسداشت ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ملت آگاه ايران اسلامي پايبند به آرمانهاي آن امام سفر كرده به عرش خواهند بود.

وي با تأكيد به اينكه در سول اين سه دهه هميشه دشمنان قصد نابودي اين نظام را داشته اند خاطر نشان كرده است امروز با گذشت بیش از سه دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامي ، ملت ايران عزيز توانسته در مقابل همه كارشكني ها و توطئه های داخلی و خارجی با پيروي از رهبری فقیه و همچون حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای، به مسیر افتخار آمیز خود ادامه می دهد .

فرماندار در پايان آورده است مردم شريف يزد نيز همچون مردم سراسر ايران اسلامي سالگرد ارتحال امام خميني (ره) اين عالم جليل القدر و مروج اسلام ناب را گرامي داشته و موفقيت همگان را در راستاي آرمانهاي بلند بنيانگذار جمهوري اسلامي  و در پرتو رهنمودهاي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسئلت  نموده است.