فرماندار يزد:

اقدامات و فعالیت‌های جمعيت هلال‌احمر در جامعه ماندگار است

فرماندار يزد گفت: با توجه به اينكه هلال‌احمر اكثر خدمات خود را در مواقع بحراني و ضروري به مردم ارائه می‌کنند، اين خدمات در جامعه ماندگار خواهد بود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، «محسن حرازي زاده يزدي» مديرعامل جمعيت هلال‌احمر استان با فرماندار يزد ديدار كرد.

«مصطفي سالاري» در اين ديدار بابیان اينكه مهم‌ترین سرمايه هر اداره و سازماني نيروي انساني آن نهاد و مجموعه است افزود: در هلال‌احمر علاوه بر جمعيت کارکنان اداري، بخشي از افراد جامعه به‌ویژه جوانان با شركت در دوره‌های آموزشي به‌صورت داوطلبانه به عضويت اين سازمان در می‌آیند كه می‌تواند پتانسيل و ظرفيت خوبي به شمار می‌رود.

فرماندار يزد در ادامه ضمن تقدير و تشكر از تلاش‌های کارکنان جمعيت هلال‌احمر استان و شهرستان در ايام عيد نوروز و خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران اظهار داشت: خدمات و تلاش‌های کارکنان و اعضاي داوطلب جمعيت هلال‌احمر در مواقع موردنیاز مردم و شهروندان ارائه می‌شود كه اين باعث شده تا اين اقدامات ماندگارتر شود.

 وي در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به اينكه شهر يزد به‌عنوان شهر ميراث جهاني پذيرايي مسافران و گردشگران از اقصي نقاط كشور است گفت: همه دستگاه‌های اجرايي بايد نسبت به ارائه خدمات در قالب شهر ميراث جهاني آمادگي لازم را داشته باشند كه قطعاً هلال‌احمر نيز می‌تواند در اين راستا تأثيرگذار بوده و خدمات شایسته‌ای كه مورد انتظار است، ارائه گردد.

سالاري در پايان خواستار حمايت حدي و ويژه مديرعامل جمعيت هلال‌احمر استان از هلال‌احمر شهرستان يزد شد و اعلام كرد: فرمانداري آمادگي دارد تا در مسير فعالیت‌های قانوني حامي و پشتيبان اين نهاد در راستاي پيشبرد اهداف تعیین‌شده در استان و شهرستان باشد.