افتتاح طرح‌های دهه فجر شهرستان یزد با حضور استاندار

استاندار یزد به مناسبت ایام الله دهه فجر به همراهی جمعی از مسئولان استان، امام جمعه بخش مرکزی و نماینده مردم یزد در مجلس شواری اسلامی و فرماندار یزد طرح‌هایی عمرانی و زیربنایی شهرستان یزد را افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، «محمدعلی طالبی»  استاندار یزد پنج شنبه بیست و سوم بهمن ماه  طرح‌های دهه فجر شهرستان یزد را با حضور مسئولان استانی و شهرستان مورد بهره‌برداری قرار داد که از جمله این طرح‌ها افتتاح یک مدرسه خیری در ملاباشی، کلنگ زنی یک مدرسه در روستای ملاباشی، افتتاح یک کارخانه تولید لبنیات در روستای محمداباد، افتتاح دو بوستان در روستای ملاباشی و محله شیخداد و مرکز مدیریت بحران های زیستی  بیمارستان شهید صدوقی بود.
استاندار همچنین بازارچه صنایع دستی و سالن شهید عاقلی نژاد را افتتاح و در ادامه نیز ساختمان شهید سلیمانی در شرکت گاز و مسیر دوچرخه سواری در مجتمع کاریزلند یزد را مورد بهره برداری قرار داد.
گفتنی است در ایام الله دهه فجر امسال 150 طرح عمرانی، کشاورزی خدماتی و گردشگری در دهه مبارک فجر در یزد به بهره برداری رسید که برای اجرای آن بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.