طي احكامي از سوي فرماندار يزد؛

اعضاي ستاد انتخابات شهرستان يزد منصوب شدند

فرماندار يزد اعضاي ستاد انتخابات شهرستان يزد در پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي را منصوب كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " محمود شاكري شمسي " طي احكام جداگانه اي اعضاي ستاد انتخابات شهرستان يزد در پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي را منصوب كرد.

با عنايت به احكام صادر شده، محمد علي جعفري معاون سياسي و اجتماعي به عنوان مسئول امور اجرايي و حقوقي، امير شاكري معاون فني و امور عمراني به عنوان مسئول امور پشتيباني، افسانه شهابي پور معاون برنامه ريزي، اداري و مالي به عنوان مسئول آموزش و فناوري اطلاعات، حسين عسكرزاده بخشدار مركزي يزد به عنوان مسئول امور امنيتي، سيد رضا موسوي رئيس اداره سياسي و اجتماعي به عنوان دبير ستاد، حميد رضا فلاح تفتي مسئول حراست به عنوان مسئول امور استعلامات و حراست و محمد سجاد كلمبو مسئول روابط عمومي به عنوان مسئول امور تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان يزد منصوب شدند.

فرماندار يزد در اين احكام خطاب به اعضاي ستاد آورده است: اميد است با بهره گيري از ظرفيت ها و امكانات شهرستان و همچنين رعايت دقيق قوانين و مقررات مربوط به انتخابات، زمينه برگزاري انتخابات سالم و حماسي را فراهم آوريد.

از خداوند منان توفيق روز افزون جناب عالي و همه دست اندركاران امر انتخابات را در راستاي رهنمودهاي مقام معظم رهبري و سياست هاي دولت تدبير و اميد را مسئلت مي نمايم.