به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر:

از دختران موفق دانش آموز شهرستان یزد تقدیر شد

با حضور فرماندار و مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد از دختران موفق دانش آموزشهرستان یزد تقدیر شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد،  در مراسمی به مناسبت روز دختر ، از دختران موفق دانش آموز شهرستان یزد تقدیر شد . این مراسم با حضور"سید محمد رستگاری " فرماندار یزد و "فاطمه دانش یزدی "مدیر کل دفترامور بانوان و خانواده استانداری یزد، "محمد علی جعفری" معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی  فرمانداری و جمعی از دانش آموزان دختر شهر و روستاهای شهرستان  در محل سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد .

در ابتدای این نشست برخی از دانش آموزان دختر دغدعه ها و مشکلات خود در زمینه های آموزشی ؛پزوهشی و عمرانی و... را بیان کردند و خواستار توجه و فراهم نمودن امکانات بیشتر از طرف مسئولین و مجموعه  آموزش و پرورش شدند .

فرماندار یزد در ادامه این مراسم  با تبریک ولادت حضرت معصومه(س) ،دهه کرامت و روز دختربا اشاره به دغدغه ها و محدودیت های مطرح شده بیان داشت :استاندار محترم و مجموعه شورای آموزش و پرورش ومسئولین در جلسات مختلف نیازهای شما را مطرح و پی گیر آنها هستند .

سید محمد رستگاری افزود:با توجه به محدودیت و مشکلات موجود کسب  رتبه های برتر که شما عزیزان کسب کرده اید نتیجه تلاش و همت شما می باشد که بیانگر این امر می باشد که با تلاش,همدلی ،مهربانی و همراهی یگدیگر می توان بر محدودیت ها و مشکلات غلبه کنیم.

این مسئول همچنین گفت :امروز در سطح استان و شهرستان شاهد نقش آفرینی بانوان در زمینه های علمی ،فرهنگی و اجتماعی و... هستیم وبانوان ما در کنار  خانواده خوب داشتن ،و مدیر خوب بودن در خانواده ،مدیران خوبی در بالاترین پست های مدیریتی استان هستند که نشان دهنده این است که دختران با نشاط و فعال یزدی می توانند موفق تر در اموراستان و شهرستان  نقش آفرینی کنندو سهم به‌سزایی در پویایی آن داشته باشند.

در پایان این مراسم فرماندار یزد از دختران دانش آموز موفق حاضر با لوح تقدیر و هدیه تشکر و قدر دانی کرد.