آموزش عوامل اجرایی شعب اخذ رای به صورت مجازی برگزار می‌شود

"سعید برزگری"، مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: به دلیل کمبود وقت و حضور اعضای دوره قبل در شعب اخذ رای، آموزش عوامل اجرایی به صورت مجازی و از طریق فایل‌ها و کلیپ‌های آموزشی انجام خواهد شد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد، "سعید برزگری" مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان یزد، در حاشیه برگزاری دوره های آموزشی نمایندگان فرماندار از آموزش ۳۵۰ نماینده فرماندار و بیش از 2000هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات خبر داد.

برزگری اعلام کرد که با توجه به کمبود وقت و اینکه تقریبا تمامی اعضا و عوامل از دوره قبل در شعب اخذ رای هستند و زمان زیادی از انتخابات سپری نشده است، آموزش عوامل اجرایی شعب به صورت حضوری برگزار نخواهد شد و به جای آن از آموزش‌های مجازی استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: آموزش نمایندگان فرماندار از روز یکشنبه ۲۷ خرداد آغاز شده و در ۶ گروه ۵۰ تا ۶۰ نفره تا پنج‌شنبه ۳۱ خرداد، طی ۵ روز انجام می‌شود و برای نمایندگان جدید و افرادی که در دوره‌های یادشده نتوانند شرکت کنند، یک جلسه جبرانی نیز برگزار خواهد شد.

برزگری افزود: تمامی فایل‌ها و کلیپ‌های آموزشی در اختیار اعضا قرار می‌گیرد تا به راحتی بتوانند از این منابع استفاده کنند و آمادگی لازم را برای اجرای صحیح وظایف خود در روز انتخابات کسب کنند.

مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان یزد در پایان خاطر نشان کرد: این تصمیم در راستای بهره‌وری بیشتر از زمان و منابع موجود اتخاذ شده و امید است که تمامی عوامل اجرایی بتوانند با استفاده از این آموزش‌های مجازی، بهترین عملکرد را در روز انتخابات ارائه دهند./انتهای خبر