سرپرست فرمانداري يزد:

آموزش‌های فني و حرفه‌ای به اشتغال پايدار منجر شود

سرپرست فرمانداري در بازديد از مركز فني و حرفه اي شماره يک يزد اظهار داشت: ضرورت دارد آموزش‌های فني و حرفه‌ای به‌گونه‌ای باشد كه نهایتاً به اشتغال پايدار منجر شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، «مصطفي سالاري» در اين بازديد ضمن تبريك هفته فني و حرفه‌ای با اشاره به اينكه ايجاد اشتغال پايدار براي جوانان يكي از دستور کارهای دولت است، خاطرنشان كرد: مراكز فني و حرفه‌ای نقش بسزايي در توانمندسازی افراد براي ورود به بازار كار ايفا می‌کنند. 
وي بابيان اينكه مهارت‌ها و علوم همواره در حال پيشرفت هستند، تصريح كرد: ضرورت دارد فني و حرفه‌ای مسيري را دنبال كند كه هم‌طراز با پيشرفت علم و مهارت در دنيا، آموزش‌های لازم را به متقاضيان ارائه كند. 
سالاري تأکید كرد: سازمان فني و حرفه‌ای علاوه بر اينكه وظيفه آموزش مهارت‌های لازم را به افراد دارد، می‌بایست زمينه خودباوري و اعتمادبه‌نفس افراد را به روش‌های مختلف تقويت كند تا کارآموز پس از پايان دوره‌های آموزشي با اشتياق و خودباوري كامل پا به ميدان كار و فعاليت بگذارد. 
سرپرست فرمانداري در پایان اقدامات صورت گرفته در مراكز فني و حرفه‌ای شهرستان يزد را قابل‌تقدیر دانست و ابراز اميدواري كرد تا با نگاه به آينده و برنامه‌ریزی مدون اقدامات مطلوب و کارآمدی‌تری در اين حوزه صورت پذيرد. 
گفتني است سرپرست فرمانداري يزد در بازديدي دوساعته از بخش‌ها و کارگاه‌های مختلف فني و حرفه‌ای شماره يك يزد بازديد و در جريان روند برگزاري دوره‌های آموزشي اين نهاد قرار گرفت.